24/7 Monitoring


Aankomende problemen worden gesignaleerd,
voordat u het probleem ondervindt.



Dat klink natuurlijk heel mooi, hoe realiseren we dat?
Via ons intelligente monitoringsysteem zijn we in staat om diverse belangrijke onderdelen van uw netwerk, zoals uw server(s) en internetverbinding, te monitoren. Dat gebeurt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Het monitoring-systeem verzamelt doorlopend gegevens én stuurt ons berichten, wanneer een schijf dreigt vol te lopen bijvoorbeeld. Dat stelt ons in staat om problemen op te lossen, voordat u er last van heeft. Ook kunnen we problemen ontdekken, doordat bijvoorbeeld in de nachtelijke uren een melding wordt gedaan van het niet bereikbaar zijn van een systeem, terwijl dit zich overdag niet voordoet.

Onze monitoring bieden we als separate dienst aan, maar is standaard onderdeel van ons ServicePlus model; waar u naast de monitoring ook geniet van een korting op onze reguliere tarieven. U kunt kleine vragen gratis stellen aan onze helpdesk en we voeren pro-actief gepland onderhoud uit aan uw omgeving.


We bespreken graag de mogelijkheden met u.

We kunnen u ook helpen met:

Backup Online

Beveiliging

File sharing

Office 365

Wireless werken